torsdag 29 oktober 2009

TEMPERATUREN ÄR HÖG UTI KROPPEN



Visst är det väl fascinerande med barn, att de kan vara så pigga trots att de är sjuka!? Visst är det väldigt mycket gnäll och kläng på Joel nu, men det kan man ju förstå när han är så förkyld och har feber. Då får man gnälla och klänga. I alla fall om man är liten. Med min sömn är det total katastrof just nu, och jag är så trött att jag mår illa och hela kroppen värker. Joel är ju så snorig och har svårt att andas på nätterna, så han vaknar och är så ledsen flera gånger varje natt. I morse var jag nära att klappa ihop av trötthet, men trots det har ju den här dagen också funkat. På något sätt bara måste det ju göra det, hur trött man än är. Har blivit lovad att få sova ett par nätter nu. Ska parkera mig i eget rum och stoppa i öronproppar i natt. Tänk att få sova 7-8 timmar i sträck!! Det kan jag inte ens komma ihåg när jag gjorde sist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar