onsdag 14 oktober 2009

MIN DOPDAG

Idag är det exakt 36 år sedan jag döptes. Min kära mor påminde mig och jag tog mig faktiskt för att till och med tända mitt gamla dopljus som hängt med alla dessa år. Något gulnat och lite rangligt sedan Erik råkade fingra på det för ett par år sedan, men det lyste lika fint för det. Väldigt passande var ju också att ett halsband jag beställt för flera veckor sedan, råkade komma hem just idag. Ett namnhalsband till och med. :o) Så, grattis på dopdagen...till mig själv.

3 kommentarer:

  1. Åh, vilket fint! Var hittar man så fina halsband?

    SvaraRadera
  2. På Guldfynd av alla ställen. Den tråkigaste smyckeaffären i stan i vanliga fall, men det här hade jag letat efter. Du vet...Carrie i Sex And The City har ju ett sånt och det tycker jag är sååå fint. Nu finns de på Guldfynd men man måste beställa och det tog tre och en halv vecka att få hem!! Det är i silver och kostade bara 398 kronor. Annars har jag en kompis som tillverkar egna smycken som är dööö-fina!! ;o) Hur går det med det? Har du tid att göra något nu för tiden? Älskar det du gjorde till mig!! :o)

    SvaraRadera
  3. Vad söt du är! Just nu blir det inte mycket skapat, men jag ser fram emot att få ett eget rum i huset där jag kan pyssla när jag vill. Jag ska forska i det där med bilder, man kanske kan skicka som MMS till bloggen? Kram

    SvaraRadera